Latest news

O firmie

Nasza kancelaria istnieje od 1 stycznia 2006 r. i powstała na bazie kilkunastoletniego doświadczenia zawodowego w dziedzinie doradztwa podatkowego i księgowości.

Założycielem i właścicielem kancelarii jest Jarosław Piątek – Doradca podatkowy, nr wpisu na listę doradców podatkowych prowadzonej przez Ministra Finansów: 09888.

Decyzja o wpisie na listę doradców podatkowych: Decyzja.pdf.
Oferta kancelarii skierowana jest przede wszystkim do:

działów finansowo-księgowych, zarządów, właścicieli spółek prawa handlowego – w zakresie specjalistycznego doradztwa podatkowego, przedsiębiorstw osób fizycznych, spółek osób fizycznych – w zakresie kompleksowego prowadzenia spraw księgowych oraz spraw kadrowo-płacowych.

Miło nam poinformować, że w sprawie Klienta reprezentowanego przez naszą kancelarię, zapadł korzystny wyrok Naczelnego Sądu Administracyjnego. Sprawa dotyczyła małżeństwa które zaciągnęło kredyt na zakup domu w stanie surowym zamkniętym. Zarówno organy podatkowe jak i Sąd I instancji odmówiły prawa do skorzystania z odliczenia odsetek od kredytu (w ramach tzw. ulgi odsetkowej) na zakup takiego domu nie w pełni wykończonego. Sprawa trafiła do Naczelnego Sądu Administracyjnego, który orzekł, że korzystanie z ulgi nie jest uzależnione od zakupu nowo wybudowanego budynku mieszkalnego, oddanego do użytkowania w myśl przepisów prawa budowlanego. Tym samym wystarczające jest nabycie go w stanie surowym.

Wyrok jest prawomocny.
(wyrok z dnia 26.04.2013 r., Sygn. akt II FSK 1691/11).